Strony www

Dlaczego warto posiadać firmową stronę www

Współcześnie jeśli ktoś szuka informacji, w pierwszej kolejności korzysta z wyszukiwarki internetowej – dotyczy to nie tylko młodych ludzi ale również coraz więcej seniorów korzysta z internetu. Powoduje to, iż dla przedsiębiorcy koniecznością staje się posiadanie firmowej strony www.

Korzyści z posiadania firmowej strony internetowej

Większość potencjalnych klientów zagląda na strony internetowe, aby sprawdzić czy dana firma jest profesjonalna i jaka jest jakość świadczonych przez nią usług – wolą oni sprawdzić informacje na stronie www aniżeli dzwonić bądź wysyłać e-mail’e. Ponadto zwiększa się wiarygodność danej działalności, a jeszcze bardziej jeśli posiadasz e-mail w firmowej domenie, a nie w ogólnodostępnych serwisach takich jak Gmail albo Onet. Strona www twojej firmy powinna być atrakcyjna pod względem wizualnym, żeby zachęcić daną osobę do zakupu bądź do skorzystania z usługi twojej firmy. Dużo ludzi szuka także referencji firmy albo portfolio, dlatego jeśli posiadasz takowe, dodaj je do swojej strony internetowej – w ten sposób jeszcze bardziej zachęcisz ludzi do skorzystania z twojej oferty. Firmowa strona www ułatwia kontakt – klienci mogą się skontaktować z obsługą poprzez formularz kontaktowy i poprosić np. o wycenę usługi. Plusem jest także to, iż firmową witrynę internetową zawsze możesz zaktualizować za darmo, a w przypadku ulotek wiąże się to z opłatą.

strony www dla firm cennik

Strona www dla firmy a sklep internetowy

Trudnisz się sprzedażą nie tylko usług ale i produktów – sklepy internetowe są bardzo dobrym rozwiązaniem. Dzięki sklepowi na firmowej stronie www zwiększysz sprzedaż oraz poszerzysz świadomość własnej marki, a także  będziesz mógł sprzedawać dwadzieścia cztery godziny przez siedem dni w tygodniu. Ponadto klient będzie na bieżąco z produktami z twojej oferty, a dzięki temu istnieje większa szansa na to, iż wróci do twojego sklepu online na kolejne zakupy. Poprzez sklep na firmowej stronie możliwe jest nie tylko prowadzenie sprzedaży na rynku lokalnym ale także wejście na szerszy rynek – krajowy albo nawet międzynarodowy. Może się wydawać, iż strony dla małych firm nie muszą posiadać sklepu online, jednakże nawet mała firma powinna chociaż spróbować skorzystać z tej możliwości.